HP OfficeJet J4680

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet J4680 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

PcMobiel 22-06-2009
Geschreven voor: HP OfficeJet J4680

Deze printer bij een klant geplaatst. Enorm veel problemen er mee.
De software is erg onlogisch en de scan-naar knoppen erg latsig te configureren. Dan werkt het wel en dan weer niet, zomaar uit het niets.
Ook de verbinding wordt zomaar verbroken en je moet dan de computer weer uit en aan zetten.
De fax is ook onduidelijk. Komt een fax nu wel of niet over, is niet goed in te stellen of te bekijken.

Naar onze mening een leuk apparaat alleen jammer dat het niet naar behorenm werkt.
Gaat retour.

eljasir 12-11-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet J4680

Besloten om een printer aan te schaffen met wireless aansluiting. Uiteindelijk op dit model uitgekomen.
Dit o.a. vanwege de prijs/kwaliteit.
Wireless installatie verliep gemakkelijk. Ik heb 2 laptops (wireless) aangesloten op de printer en het werkt perfect.
Zelf mijn nokia E51 telefoon (met wlan) kan printen via deze printer.
Al met al een goede printer voor iemand die voor relatief weinig geld een printer met al deze opties wil hebben.

Nadeel: cartridges zijn snel leeg.
Tip: koop een HP 901 XL cartrigde en koop daarna een refil set want dan ben je vele malen goedkoper uit.